با رژیم غذایی فلکسترین و ویژگی های آن آشنا شوید

۲۲ بازديد

چقدر از رژیم فلکسترین می‌دانید؟ اگر تا به حال به فکر رژیم گیاهخواری افتاده‌اید، اما از طرفی نتوانستید از همبرگرهای خوشمزه یا کباب بگذرید، باید به شما مژده بدهیم که رژیم فلکسترین، یک رژیم خوب و مناسب برای شماست. رژیم غذایی فلکسترین یک نوع گیاه خواری انعطاف پذیر است.

برای آشنایی بیشتر با این رژیم غذایی انعطاف‌پذیر، پیشنهاد می کنم حتما ادامه مطلب را بخوانید تا ببینید که آیا این سبک زندگی برای شما مناسب است یا خیر.

رژیم فلکسترین چیست؟

این رژیم به نوعی یک رژیم گیاه خواریِ بسیار منعطف است که به شما اجازه می‌دهد از مزایای گیاه خواری بهره‌مند شوید و در عین حال از مصرف گوشت هم لذت ببرید. اسم «فلکسیترن» در حدود سال 2008 سر زبان‌ها افتاد و پرطرفدار شد.

بسیاری از مردم فلسفه رژیم غذایی فلکسترین (انعطاف پذیر) را دوست دارند، به ویژه به این دلیل که هیچ قانون یا دستورالعمل سفت و سختی در آن وجود ندارد. الگوی غذا خوردن برای هرکسی طوری در نظر گرفته شده است که هریک از افراد، یک رژیم غذایی کاملا مغذی داشته باشند؛ در عین حال به طور کامل از خوردن گوشت مورد علاقه خود هم دست نمی‌کشد.

تمرکز این رژیم، بیشتر بر افزودن غذاهای گیاهی است و اصراری بر حذف و محدودیت انواع منابع غذایی ندارد. گیاهان به لطف ریزمغذی‌ها، ویتامین‌ها، مواد معدنی و فیتوکمیکال‌های ضروری که دارند، در برابر سرطان، دیابت و سایر خطرات از شما محافظت می‌کنند. ما اطلاعات جامع تری را در مجله سلامتی و رژیم غذایی ماورای سلامت مشاهده نمودیم.

مزایای رژیم فلکسترین

رژیم غذایی فلکسترین همان‌طور که انتظار می‌رود، مزایای زیادی برای سلامتی شما دارد. این رژیم با تاکید بر مصرف مواد مغذی به کاهش وزن و افزایش سطح ایمنی و سلامتی افراد کمک می‌کند. در عین حال برای هرکسی با هر سلیقه‌ای پیشنهادی دارد. اکنون به طور مفصل از فواید فلکسترین خواهیم گفت.

1. مغذی و همه چیز تمام است

رژیم فلکسترین شامل همه گروه‌های غذایی می‌شود، بنابراین شما با این رژیم تمام نیازهای غذایی خود را تامین خواهید کرد. اگر بخواهیم مقایسه کنیم، رژیم‌های گیاه‌خواری و وگان از نظر ویتامین B12 و اسیدهای چرب امگا 3، به‌ویژه DHA دچار فقر هستند؛ همچنین از نظر دریافت پروتئین کامل بسیار کمبود دارند.

اما رژیم غذایی فلکسترین این امکان را برای افراد فراهم می‌کند که همچنان به طور منظم ماهی مصرف کنند و می‌تواند تعادل بیشتری در دریافت مواد مغذی برقرار کنند.

 

2. انعطاف پذیری بالایی دارد

همان‌طور که گفتیم مهم‌ترین ویژگی این رژیم، انعطاف پذیری آن است. هیچ گروه غذایی در رژیم غذایی فلکسترین حذف نمی‌شود. در عوض، تمرکز بر افزایش غذاهای گیاهی و در عین حال کاهش مصرف غذاهای حیوانی است.

از آنجایی که همه غذاها در این رژیم غذایی وجود دارند، می‌توانید به راحتی یک برنامه غذایی لذت بخش و متناسب با سبک زندگی خودتان بچینید. شما همچنین می‌توانید با خیال راحت به مهمانی دوستان‌تان یا به رستوران بروید و غذا میل کنید؛ درحالی که هنوز در رژیم فلکسترین هستید.

3. کم هزینه و در دسترس است

در این رژیم، شما نیازی به غذاهای پرهزینه یا دستور العمل‌های خاص ندارید. در عوض، می‌توانید وعده‌های غذایی‌تان را متناسب با بودجه خود انتخاب کنید. اگرچه ممکن است هر هفته هزینه بیشتری برای انواع محصولات غذایی خرج کنید، اما به دلیل اینکه هزینه کمتری برای گوشت صرف می‌کنید، بنابراین در واقع هزینه شما کاهش می‌یابد.

4. به کاهش وزن کمک می‌کند

چندین مطالعه نشان داده‌اند که رژیم غذایی نیمه گیاهی با مصرف گوشت کنترل شده، باعث کاهش وزن خواهد شد. این موضوع به دلیل این است که خواه ناخواه تغذیه به سبک فلکسترین، یک تغذیه سالم و متعادل است که شما را در وضعیت کالری نقصان قرار می‌دهد؛ بنابراین طبیعی است که با این رژیم لاغر شوید.

اگر همراه با این این رژیم، ورزش هم بکنید، زودتر و بهتر به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید. ضمنا اگر هم مایل به کاهش وزن نیستید، می‌توانید برای رسیدن به تناسب اندام ورزش کنید و صرفا کالری‌های رژیم‌تان را تنظیم و از لاغری پیشگیری کنید.

Top of Form

 

Bottom of Form

5. کاهش خطر ابتلا به دیابت

رعایت رژیم غذایی فلکسرین می‌تواند به کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 کمک کند. سه مطالعه مختلف (یکی در ژورنال مراقبت از دیابت، یکی در ژورنال تغذیه، متابولیسم، و بیماری‌های قلبی عروقی، و یکی در مجله تغذیه) نشان داد که رژیم غذایی فلکسترین به کاهش خطر دیابت نوع 2 کمک می‌کند و زنانی که از این رژیم پیروی می کردند، سطح سرمی گلوکز و انسولین پایین‌تری داشتند.

افرادی که رژیم فلکسترین دارند، دارای شاخص توده بدنی پایین‌تر و چاقی کمتری هستند. برای کاهش وزن، مدیریت وزن و بهبود سلامتی عمومی، بهتر است که یک رژیم غذایی انعطاف‌پذیر را تا آخر عمر با خیال راحت دنبال کنید.

 

معایب و عوارض فلکسترین

این رژیم با همه خوبی ها و مزایایش، ممکن است که برای همه افراد خوشایند و مناسب نباشد؛ مثلا کسی که عاشقانه گوشت را دوست دارد و یا کسی که فقر آهن دارد، با رژیم غذایی فلکسترین به مشکل خواهند خورد. اکنون در این باره بیشتر توضیح می‌دهیم.

محدودیت مصرف گوشت

اگر در یک خانواده که عاشق گوشت و سیب زمینی هستند بزرگ شده‌اید، ممکن است این رژیم برایتان دشوار باشد. این موضوع یک عیب بزرگ نیست بلکه در حقیقت یک فایده است؛ اما ممکن است به ذائقه بعضی افراد خوش نیاید. به طور کلی باید بگوییم، رژیم فلکسترین در داشتن یک سبک زندگی سالم به شما کمک خواهد کرد.

 

https://www.ted.com/profiles/38480392/about

https://www.behance.net/tobimetz

https://tobimetz3.livejournal.com/profile

https://www.twitch.tv/TobiMetz3

https://www.openstreetmap.org/user/TobiMetz3

https://www.tripadvisor.com/Profile/tobim641

https://www.4shared.com/u/zUWoaL75/TobiMetz3.html

https://www.indiegogo.com/individuals/30362610

 

 

 

همه چیز درباره دریافت شهروندی ترکیه

۲۵ بازديد

همه­ چیز درباره دریافت شهروندی ترکیه

مقدمه

مهاجرت یکی از مقوله­هایی است که در سال­های اخیر بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است و بسیاری برای رسیدن به سطح زندگی بالاتر و ایجاد تنوع در زندگی خود دست به مهاجرت می­زنند. از این رو بسیاری از کشور­ها شرایط ویژه­ای را برای اتباع خارجی فراهم دیده­اند تا این افراد بتوانند به آسانی مهاجرت کنند.

q1_4edu.jpg

نمایی از پاسپورت و پرچم کشور ترکیه

ترکیه یکی از کشور­هایی است که با توجه به قدرت اقتصادی بسیار بالا، جاذبه­های تاریخی متعدد و مراکز خرید به روز به یکی از توریست­پذیرترین کشور­های دنیا بدل گشته است که این نکته باعث افزایش تمایل افراد برای مهاجرت به این کشور شده است. در این مقاله می­خواهیم تا در رابطه با همه­چیز درباره دریافت شهروندی ترکیه صحبت کنیم. با ما همراه باشید.­

مهاجرت به ترکیه

اگر بخواهیم لیستی از زیباترین­ کشورهای دنیا منتشر کنیم، قطعا کشور ترکیه یکی از گزینه­های اصلی انتخابمان می­باشد. این کشور فراقاره­ای در بین قاره آسیا و اروپا مشترک بوده که این مهم، موقعیت جغرافیایی کشور ترکیه را بسیار استراتژیک کرده است. همچنین نظام اقتصادی این کشور بسیار قدرتمند است و پول این کشور از ارزش بالایی برخوردار است.

نمایی از کشور ترکیه

علاوه بر تمام موارد بالا، یکی از مواردی که ترکیه را به یکی از محبوب­ترین مقاصد برای ایرانیان تبدیل می­کند، نزدیکی این کشور به ایران است. ما ایرانیان برای سفر به ترکیه نیاز به اخذ ویزا نداریم و همچنین به دلیل نزدیکی فرهنگ و دیدگاه­های افراد در این دو کشور، ترکیه به یکی از مقاصد مهاجرتی محبوب برای ما ایرانیان تبدیل شده است.

شرایط موردنیاز شهروندی ترکیه

شهروندی کشور ترکیه شرایط دارد که با رعایت آن­ها می­توانید به راحتی برای دریافت حق شهروندی این کشور اقدام کنید. از اصلی­ترین شرایط موردنیاز برای اخذ این مهم، این است که فرد خواهان شهروندی باید از قدرت تشخیص کافی داشته باشند تا کاملا  نشان­ دهد که قصد مهاجرت به کشور ترکیه را دارد. همچنین برای کسب اقامت این کشور باید از سطح درآمد خوبی برخوردار باشید و بتوانید به راحتی شغل مناسبی را در این کشور بیابید. از دیگر شرایط موردنیاز برای کسب شهروندی کشور ترکیه می­توان به سطح زبان خوب، سلامت کامل و به خطر نیانداختن امنیت ملی اشاره کرد.

مزایای شهروندی ترکیه

کسب اقامت دائم ترکیه و شهروندی این کشور بودن مزایای بسیاری دارد. از مزایاهای این مهم، می­توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • امکان سفر بدون اخذ ویزا به بسیاری از کشورهای دنیا
  • دریافت بیمه
  • نیازی به حداقل اقامت نیست
  •  دریافت حق کار در ترکیه بدون نیاز به اخذ مجوز کار ترکیه
  • اخذ حق دریافت وام
  • دریافت کارت شناسایی ترکیه و بهره­مندی از بیمه
  • امکان دریافت تابعیت دوگانه. این بند به این معناست که درصورت تمایل برای دریافت اقامت ترکیه نیازی به انصراف از تابعیت کشور مبداء خود ندارید.
  • اجازه دریافت کردیت کارت
  • مدرن و به روز بودن این کشور

q1_4edu.jpg

پاسپورت کشور ترکیه

روش­های دریافت شهروندی ترکیه

اخذ شهروندی ترکیه راه و روش مخصوص به خود را دارد و با دیگر کشور­ها متفاوت است. این کشور به دلیل جاذبه­های طبیعی و تاریخی کم­نظیر به یکی از توریست­پذیرترین کشور­های دنیا تبدیل شده است. این مهم باعث شده تا بسیاری از افراد با بازدید از این کشور به کسب شهروندی ترکیه تمایل داشته باشند. به همین دلیل مقامات کشور ترکیه شرایطی را فراهم آورده­اند تا اتباع خارجی بتوانند با روش­­هایی در این کشور ساکن شوند. در ادامه به معرفی برخی از این روش­ها می­پردازیم.

  • دریافت اقامت کاری

یکی از راه­های کسب شهروندی کشور ترکیه، کارکردن در این کشور است. شما می­توانید با کار در کشور ترکیه و پرداخت مالیات حداقل به مدت پنج سال، اقامت کاری کشور ترکیه را به دست بیاورید.

  • دریافت اقامت با ثبت شرکت در ترکیه

یکی دیگر از راه­ها کسب اقامت در ترکیه ثبت شرکت در این کشور است. شما می­توانید با اثبات تمکن مالی، شرکتی معتبر در کشور ترکیه ثبت کنید و با رد کردن بیمه حداقل به مدت پنج سال از حقوق شهروندی ترکیه بهره­مند شوید.

  • سرمایه گذاری در ترکیه

سرمایه­ گذاری در بانک­های کشور ترکیه یکی دیگر از راه­های کسب شهروندی ترکیه می­باشد. شما می­توانید با سرمایه گذاری در بانک­های کشور ترکیه به ارزش پانصد هزار دلار به مدت حداقل سه سال، از حقوق شهروندی این کشور بهره­مند شوید.

  • خرید ملک در ترکیه

یکی از راحت­ترین راه­های کسب اقامت و شهروندی کشور ترکیه، خرید ملک در این کشور است. طبق قوانین مهاجرتی جدید کشور ترکیه شما می­توانید با سرمایه گذاری حداقل چهارصد هزار دلاری در املاک کشور ترکیه حق و حقوق شهروندی این کشور را دریافت کنید. این روش یکی از سریع­ترین راه­های کسب اقامت در کشور ترکیه است و با استفاده از این روش می­توانید در کم­تر از سه ماه پاسپورت خود را دریافت کنید.

 

نمایی از خرید ملک در ترکیه و کسب اقامت این کشور

بهترین راه دریافت شهروندی ترکیه

همانطور که می­دانید یکی از بهترین و راحت­ترین راه­های کسب اقامت دائم کشور ترکیه خرید ملک در این کشور است. طبق آخرین قوانین مهاجرتی کشور ترکیه که در سال 2021 به ثبت رسید، شما می­توانید با سرمایه گذاری و خرید خانه در ترکیه به مبلغ بیش از چهارصد هزاردلار برای اخذ شهروندی ترکیه اقدام کنید.

 

نمایی از کسب افامت ترکیه با خرید ملک در این کشور

البته لازم به ذکر است که بسیاری از افراد نمی­توانند بدون کمک یک شخص آگاه در این مسیر بسیار سخت به موفقیت برسند. به همین دلیل افرادی که می­خواهند با خرید ملک در ترکیه اقامت این کشور را به دست بیاورند، باید از کمک فردی آگاه و کاربلد استفاده کنند. HB Group که یکی از شرکت­های معتبر خرید ملک در استانبول است، با معرفی بهترین پروژه­های فعال در استانبول شما را در این مسیر همراهی می­کند.

در سال­های اخیر HB Group با استفاده از تجربه و ارتباطات خود توانسته است با دریافت اقامت برای بسیاری از متقاضیان، رضایت را برای افراد به ارمغان بیاورد. شما می­توانید همین الان با برقراری تماس با مشاوران کاربلد و حاذق HB Group از مشاوره­های دقیق این افراد بهره­مند شوید.

با HB Group مطمئن سرمایه گذاری کنید.

چسب سنگ گرانیت قیمت و خرید آنلاین

۲۵ بازديد

چسب سنگ گرانیت قیمت و خرید آنلاین


چسب سنگ گرانیت یاپیش را با قیمتهای متفاوتی به صورت آنلاین در سایت ما می توانید خریداری کنید.

در واقع چسب سنگ یکی از چسبهای مهم در صنعت و ساختمان سازی به شمار می آید به گونه ای که ابزار و وسایل جدایی ناپذیر در ساخت و ساز به حساب می‌آید که کاربردهای بسیار زیادی را دارد چسب سنگ ها انواع مختلفی دارند و حضور پررنگ و مهمی را در زمینه چسباندن سنگها دارند.

چسب سنگ باعث وصل کردن دو سنگ به همدیگر یا به دیوار می شود در واقع این سنگ ها می توانند از جنس های متفاوتی باشند مانند سرامیک بزرگ و کوچک گرانیت، قطعات سیمانی مورد استفاده قرار می گیرد چسب سنگ یاپیش دارای ویژگی‌های بسیار زیادی می باشد که یکی از ویژگی‌های آن مقاومت و استحکام زیاد در برابر ضربه و ناپایداری هایی که ممکن است به وجود بیاید است.

  در واقع هنگامی که چسب سنگ گرانیت استفاده می کنیم می توانیم دو قطعه سنگ را به یکدیگر بچسبانید و یا حتی درزها و منافذی که در سنگ ها وجود دارد می توانید با چسب سنگ بپوشانید.

چسب سنگ بعد از اینکه خشک شود دیگر به راحتی نمی توان آن را جدا کرد مگر اینکه آن را بشکانید پس هنگام چسباندن وسایل به یکدیگر دقت داشته باشید تا به درستی کار را انجام دهید و مجبور نباشید پس از نصب اشتباه با سختی زیاد آن قسمت را جدا کنید.

بهترین چسب مخصوص سنگ گرانیت کدام است؟ شاید برای شما نیز سوال شده باشد که بهترین چسب مخصوص سنگ گرانیت برای سنگ های مرمر و سنگهای طبیعی کدام برندها هستند؟ بهترین چسب سنگ گرانیت که این روزها بسیار مورد استفاده قرار میگیرد، چسب سنگ گرانیت ترکی میباشد که یکی از چسب سنگ های معروف است و از موادی به نام مواد پلی استر ساخته شده است چسب سنگ ها برای چسباندن دو تکه سنگ مورد استفاده قرار می گیرد به گونه ای که یکی از ویژگیهای بارز چسب سنگ می باشد اما چسب سنگ های یاپیش علاوه بر این که در چسباندن سنگ ها مورد استفاده قرار می گیرد در ساخت وسایل دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد در واقع شما می توانید از بهترین چسب مخصوص سنگ گرانیت برای ساخت وسایل هنری نیز استفاده کنید و وسایل مختلفی را به هم بچسبانید.

چسب مخصوص سنگ گرانیت دارای انواع مختلفی هستند که نوعی از آنها به صورت چسب سنگ های خمیری می‌باشد که در چسباندن کاشی ها و سفال نقش بسیار مهم و پررنگی را دارند و می توان از آنها در کاشی کاری ها و نماکاری ساختمان های بزرگ و کوچک استفاده کرد چون این چسب سنگ همانطور که می دانید از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است و به راحتی از بین نمی روند و چون تغییرات دمایی مختلفی را تحمل میکنند و بدون تغییر شکل ظاهری می توانند گزینه بسیار مناسبی باشند.

منبع: سایت یاپیش چسب

انواع چسب کاشی شرکت یاپیش چسب

۲۳ بازديد

انواع چسب کاشی شرکت یاپیش چسب

امروزِ ما، به دنیای فناوری و اطلاعات معروف شده است. علت آن چست؟ چرا آن را عصر فناوری و اطلاعات می شناسند؟ چون پیشرفت علم در مدت زمان کم سعودی عمل کرده است. با استفاده از اطلاعات به دست آمد? علم های مختلف نظیر شیمی، ریاضیات و...، فناوری هایی تولید شده، جایگزینی برای روش ها سنتی در زمینه های مختلف شدند. ساختمان سازی و عمران علمی بوده که بسیار این تغییر و استفاده در آن مشاهده شده است. از فناوری های علم شیمی نظیر فناوری نانو، چسب های صنعتی و تجهیزات جدید و برتر، و... در راستای توسعه و پیشرفت این علم خیلی مهم و کاربردی استفاده کرده اند.

یکی از این دستاورد های نوین انواع چسب های صنعتی بوده مانند:

•           چسب بتن

•           چسب اکریلیک

•           چسب درزگیر

•           انواع چسب کاشی

•           انواع چسب سرامیک

این چسب ها هر یک کاربرد خاص خود را دارند. مثلا انواع چسب کاشی به شکل های پودری و خمیری بوده و چه بسا کارآمد تر از روش های سنتی عمل می کند. متریال قدیمی در موارد گسترده ای آسیب پذیر بوده اند. از آنجا که سازه ها بسیار حساس هستند و کوچکترین آسیب پذیری در آنها خطرناک خواهد بود. باید که بهشان توجه ویژه ای داشت. مصالح و روش های قدیمیدر مقابل رطوبت نفوذپذیری و ضعف از خود نشان می دهند. به همین علت چه بهتر که جایگزینی برایشان در نظر گرفته شود. با انواع چسب کاشی می توان بستر و درزکاشی هارا به خوبی عایق سازی انجام داد. چرا که یک عایق بندی اصولی از ورود رطوبت به داخل سیمان و بتن جلوگیری می کند. این امر به نظر ساده و کوچک می رسد؟ ولی آنقدرها کوچک هم نیست. مسئله رطوبت خانه خراب کن است. زیرا بر اثر یخ زدگی آن در بتن ها، در چنین شیء عظیم و مستحکمی ایجاد ترک کرده، در آخر باعث تخریب می شود. دست کم گرفتن آن کار هوشمندانه ای نیست. از آنجا که گفتیم روش های سنتی بسیار نفوذپذیر بوده و چقدر بارها شده که متوجه خالی شدن درزهای اتصالی کاشی و سرامیک ها شده باشیم. همین درزهایی که با روش های سنتی پر می شوند، به همین راحتی نیز فرسوده می شوند. استفاده از انواع چسب کاشی برای کاشی، ترک کاشی و درزگیری، چسباندن بتن، شیشه و چوب بسیار روش بهتری است. امروزه نیز جاگیر متریال قدیمی شده است.

انواع چسب کاشی پودری

در مورد ویژگی ها و فواید انواع چسب کاشی گفتیم. حال درباره انواع آن و ویژگی ها تفاوت ها و کارایی آنها گفته انتخاب را برای شما راحت کنیم.

یکی از انواع چسب کاشی شامل چسب پودری است. با ترکیباتی بر پایه سیمان بوده، کافی است با آب مخلوط شود تا به آسانی مورد استفاده قرار گیرد. این چسب به سرعت، طی 24 ساعت خشک می شود. مقاوم در مقابل نفوذ آب و هوا بوده، سرعت ساخته سازه را بالا برده، علتی برای سهولت کار خواهد بود. از این نوع چسب کاشی در انواع مختلف سازه به کار می رود.

نوع پودری انواع چسب کاشی به شکل کلی برای چسباندن انواع کاشی، سرامیک و سنگ های تزئینی به کار می رود. همچنین برای استفاده در کف استخر، مخزن ها و منبع های آب و حمام مناسب می باشد.

ویژگی ها بسیار عالی این چسب را خواهیم، یکی از موارد بسیار مهم آن قیمت به صرفه آن است. این متریال بسیار مقاوم و غیرقابل نفوذ، در برابر آب، فشار هوا و عوامل تخریب دیگر، انعطاف پذیر، سرعت بسیار بالا، هزینه کمتر، عایق بندی استاندارد و چسبندگی فوقوالعاده آن شامل ویژگی های دیگر آن هستند. اگر برای انجام کاشی کاری در موارد بالا می خواهید اقدام به خرید چسب بکنید. پس چسب پودری انتخابی عالی برای شما خواهد بود.

انواع چسب کاشی خمیری

می خواهیم حال علاوه بر عایق بندی و جلوگیری از نفوذ آب در برابر تغییرات آب و هوایی و دمایی نیز چاره ای بی اندیشیم. چاره ای برای آن دسته از ساختمان و برج های بلند، که باید کاملا اصولی و ویژه عایق یندی شوند. چرا که تعداد بسیاری زیادی انسان در آن سازه ها زندگی، کار و فعالیت های دیگر انجام می دهند. این ساختمان ها بسیار خودشان به خودی خود سنگین هستند، اگر کاشی کاری یک وزن زیاد دیگر، مربوط به چسب نیز به آن اضافه کند. کار را بسیار خطرناک می کند. برای نجام هر فعالیتی این چسب مورد استفاده قرار می گیرد و دایره کاربرد آن گسترده است. اینجاست که چسب پودری کناره گیری می کند و به جای آن نوع دیگری پا درمیانی می کند.

نوع دیگری از انواع چسب کاشی نوع خمیری آن است. این چسب بسیار سبک و با استفاده آن دیگر چسب کاری شما، ساختمان را سنگین نمی کند و به قولی باری اضافه بر روی ساختمانتان نمی گذارد. به همین علت نیز در ساختمان های بلند و برج ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی های این چسب، پس شامل وزن بسیار کم، ضد آب، ضد فرسودگی، مورد استفاده برای چسباندن انواع درزها و کاشی و سرامیک بوده، از ویژگی های بارز آن می توان به میزان چسبندگی بسیار قوی و بالا، کاملا انعطاف پذیر، بدون بو و آلایندگی، استفاده آسان، تحمل فشار آب، ضد آب و مقاوت بسیار آن اشاره کنیم. همچنین این نوع چسب خیلی در مقابل فشار دما و آب و هوا مقاوم بوده باعث ضغف آن نمی شوند.

شکل خمیری انواع چسب کاشی، تنها باگ موجود آن دیر خشک شدن آن است. که به طور معمول 72 ساعت به طول می انجامد. اما نظر من در این باره این است که تمام این موارد ارزش آن را دارند.

انواع چسب کاشی و سرامیک

با توجه به انواع چسب کاشی تا به حال بسیار گفتیم انتخاب آن ها با خود شماست. ولی روش هایی که از سمت ما عنوان شده اند. فقط شامل روش های بسیار عالی و به صرفه بوده اند. روش های سنتی هم نیز هستند. تفاوت این روش ها با روش های نوین در باگ های برطرف شد? آنهاست. در فناوری های نو مشکلات و کمبود های روش های قبل بررسی شده تا جایی که می شود از بین می روند. البته نمی توان گفت روش های دیگر کاملا نا کارآمد هستند. بله صرفا روش های جدید امروزه کاربرد بسیار بیشتری در مقابل آنها داشته اند. ولی هنوز در خیلی قسمت ها و موارد از روش های سنتی استفاده می شود.

چسب کاشی و سرامیک انواع مختلفی به شکل سنتی و نو و جدید دارد. هر یک از آنها با توجه به شرایط و محیط انتخاب شده، به کار می روند. انواع چسب کاشی و سرامیک به شکل کلی شامل:

•           چسب بر پایه سیمان

•           پسب خمیری

•           چسب پودری

•           چسب رزینی واکنشگرا

افراد با توجه به شرایط و نوع و میزان استفاده انتخاب می کنند که کدام مورد را تهیه و برای محل مورد نظر استفاده کنند.

با توجه به تمام مطلب تا به اینجا، شما کافی است، موارد مورد استفاده، انتظارات خود از یک چسب و میزان مورد نیازتان را به خوبی بررسی کرده، زمانی که نیاز خود را دانستید اقدام به خرید کنید.

انواع چسب های سرامیک

کاشی و سرامیک هردو متریالی مشابه و با کارایی یکسان هستند. همچنین ویژگی های یکسانی هم دارند. بافتی غیر قابل نفوذ، ترکیبات فلزی و غیر فلزی، ظاهر زیبا، مقاوم و مورد استفاده در قسمت های مرطوب شامل ویژگی های مشابه آنها است. تفاوت آنها و نوع کارایی آنها در این است که سرامیک را معمولا برای کف و بیشتر نمای بیرونی، کاشی را برای دیوار مورد استفاده قرار می دهد.

به دلیل کارایی یکسان کاشی و سرامیک به شکل کلی از چسب های یکسان نیز برای چسباندن و عایق بندی آنها استفاده می شود. البته این متریال پرکاربرد، برخلاف نام خود در مواردی به غیر از کاشی و سرامیک نیز مورد استفاده قرار می گیرد مانند:

•           امکان انجام کار روی بتن

•           درزگیری و عایق بندی

•           چسباندن قرنیز ها و نمای بیرونی و درونی

•           وصل شیشه مخصوصا بر روی بسترهای صاف

•           کاشی کاری با چسب روی موزاییک های قدیمی

•           وصل کردن مصالح با مقاومت و استحکام بالا

•           قابلیت کار بر روی سطوح انعطاف پذیر مانند کف های چوبی

به شکل کلی به علت چسبندگی بالا در موارد مختلف و متعدد، مورد استفاده قرار می گیرد. این چسب صنعتی به شکل کلی همه کاره بوده و امروزه تبدیل به یک قسمت و متریال جدا نشدنی در ساخت سازه ها شده است. چرا که مطمئن بودن این متریال مهمترین ویژگی آن بوده و هست.

قیمت انواع چسب کاشی

شما با بررسی شرایط، میزان مورد نیاز و مکان مورد استفاده، می توانید به راحتی نوع چسب و راه انجام آن را انتخاب و تهیه کنید. با توجه به تنوع بسیار از انواع چسب کاشی، با برند ها و اندازه های مختلف، عنوان کردن قیمتیِ واحد امکان پذیر نیست. مساحت مورد نظرتان، اندازه چسب و شرایط استفاده شما نوع چسب را تعیین می کند. البته که تمام این موارد بر روی قیمت محصول تاثیر مستقیم دارد. چرا که این چسب در اندازه های بسیار کوچک تا قوطی های چند کیلویی توسط تولید کنندگان و برند های خارجی و ایرانی تولید و عرضه می شوند.

حال اگر شرایط را شناخته و میزان چسب مورد نیاز خود را می دانید. قصد دارید از یک برند ایرانی خوب و تولید کننده ای مطمئن خرید کنید.

یاپیش چسب همواره آماده برای تامین نیاز انواع چسب کاشی و صنعتی است. اگر هم شما نیاز خود را به خوبی نشناخته و تردید دارید در انتخاب چسب مورد نظرتان کافی است، با مشاوران ما تماس بگیرید، تا آن ها نیز به شما در این مسئله کمک کنند. چرا که دغدغه چسب شما دغدغه ما نیز است.

مجموعه ما در زمین? تولید انواع چسب صنعتی و چسب کاشی و سرامیک به طور تخصصی فعالیت داشته، به همین علت نیازی نیست نگران کیفیت محصولی که تهیه می کنید باشید. ما کیفیت در کنار قیمتی عالی را برای شما تضمین می کنیم.

خرید و قیمت چسب کاشی و سرامیک

۲۴ بازديد

 

خرید و قیمت چسب کاشی و سرامیک

 

همه ما می دانیم در ساختمانی که زندگی می کنیم، قسمت هایی رطوبت دارند کاشی و یا سرامیک می شوند. مثلا چرا دیوار آشپزخانه را کاشی میکنند؟

به علت وجود لوله های آب در دیوارهای آن و به شکل کلی، وجود رطوبت. به طور کل علت استفاده از سرامیک، کاشی و یا انواع سنگ جلوگیری از نفوذ رطوبت است. ولی فقط استفاده از آن ها به تنهایی کافی نیست.

اقدامات دیگر نیز دارای اهمیت بسیار زیادی هستند. این اقدامات شامل درزگیری اصولی، استفاده از مصالح مطمئن و استاندارد است. یکی از این مصالح پرکاربرد امروزه، چسب کاشی و درزگیری است.

در گذشته استفاده از ملات و سیمان بسیار رایج بود. اما حال جای این متریال را چسب کاشی و چسب های درزگیری گرفته اند. چسب های کاشی و سرامیک انواع مختلف نانو، پودری و خمیری دارند.

هر یک از این انواع ویژگی هایی دارند. دارای سه رنگ بی رنگ، سفید و تیره هستند. به همین علت نیز در حفظ زیبایی چه بسیار تاثیر دارند.

چسب کاشی و سرامیک خمیری خیلی سبک بوده و به شکل خمیری و آماده مورد استفاده قرار می گیرد.

به علت سبکی نیز سنگینی بر روی ساختمان ایجاد نمی کند. برای همین در ساختمان های بلند و برج ها بسیار کاربرد دارد. برای چسباندن سرامیک ها و کاشی های نمای ساختمان و ... نیز قابل استفاده است. طی 72 ساعت خشک شده و عالی است.

چسب کاشی و سرامیک پودری که یک چسب کاشی معروف بوده، یک چسب با ترکیباتی بر پایه سیمان و رزین است و باید برای استفاده با اب ترکیب شود.

بسیار برای درزگیری و چسباندن سرامیک و کاشی  مناسب و برای جلوگیری از رطوبت زیاد استفاده می شود. به خصوص مکان هایی مانند استخر ها، مخزن ها و منبع های آبی و حمام که سرشار از رطوبت هستند. هزینه کمتری داشته و به سرعت طی 24 ساعت خشک می شود.

شما نیز با توجه به استفاده ای که داشته و انتظاری که از یک چسب کاشی دارید. انتخاب کرده و درزگیری و یا چسباندن کاشی های خود را پیش ببرید.

با هزینه کمتر و استفاده آسانی که دارند. البته قیمت و هزینه چسب ها با توجه به استفاده و اندازه ای که دارند متفاوت است. چه بسیار هستند برند هایی که این محصول را تولید کرده اند. پس قیمت واحدی نمی توان روی چسب کاشی گذاشت.

شما فقط باید نیاز خود را بشناسید تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید. بهترین و ارزان ترین انتخاب شما محصول متناسب نیاز شما است.

شرکت یاپیش چسب می توانید در زمینه انتخاب و خرید بهترین نوع چسب کاشی به شما مشاوره رایگان قبل از خرید دهد.

طراحی سایت بیمه

۲۴ بازديد

طراحی سایت

طراحی سایت، فرآیندی است که برای ایجاد یک وب‌سایت به‌کار می‌رود. این فرآیند شامل طراحی و توسعه صفحات وب، انتخاب قالب، برنامه‌نویسی و ارائه محتوا است. هدف طراحی سایت، ایجاد یک وب‌سایت قابل استفاده، جذاب و کاربرپسند است.

در ابتدا برای طراحی سایت، باید هدف و نوع سایت مشخص شود. به عنوان مثال، یک سایت شرکتی، یک سایت فروشگاهی، یک وبلاگ یا یک سایت شخصی. برای هر نوع سایت، نیازهای مختلفی وجود دارد و باید بر اساس آن‌ها طراحی شود.

طراحی قالب سایت، یکی از مهمترین بخش‌های طراحی سایت است. قالب باید جذاب، قابل استفاده و کاربرپسند باشد. برای این منظور، انتخاب قالب مناسب بسیار مهم است. برخی از قالب‌ها رایگان هستند و برخی دیگر به صورت پولی عرضه می‌شوند.

برنامه‌نویسی سایت، بخش دیگری از طراحی سایت است که برای توسعه و ایجاد صفحات وب استفاده می‌شود. این بخش شامل زبان‌های برنامه‌نویسی مختلفی مانند HTML، CSS، JavaScript و PHP است. برای تولید کد بهینه و قابل استفاده، از استانداردهای برنامه‌نویسی و تکنیک‌های بهینه‌سازی استفاده می‌شود.

ارائه محتوا، بخش دیگری از طراحی سایت است که باید به دقت انجام شود. محتوای سایت باید جذاب و قابل استفاده باشد. همچنین، باید بهینه‌سازی شده و به روزرسانی منظم داشته باشد.

در نهایت، پس از ایجاد سایت، باید به بهینه سازی سایت پرداخته شود. بهینه‌سازی سایت شامل افزایش سرعت بارگیری صفحات وب، بهبود موتورهای جستجو و بهینه‌سازی تجربه کاربری است. این موارد بسیار مهم هستند و می‌توانند تأثیر زیادی بر روی موفقیت سایت داشته باشند.

به طور کلی، طراحی سایت یک فرآیند پیچیده و چندگانه است که برای رسیدن به نتیجه‌ای بهتر، نیازمند برنامه‌ریزی، تجربه و دانش فنی می‌باشد. برای طراحی سایتی که موفقیت بیشتری داشته باشد، باید به همه جنبه‌های آن توجه شود و نیازمند ارتباط صحیح و مستمر با کاربران سایت و همچنین توسعه‌دهندگان و طراحان وب باشد. در نتیجه، یک سایت کامل و موفق، نیازمند طراحی، بهینه‌سازی و به‌روزرسانی منظم می‌باشد.

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت یکی از مهمترین عوامل موفقیت در فضای آنلاین است. اگر شما در اصفهان هستید و می‌خواهید یک سایت حرفه‌ای و جذاب داشته باشید، باید با مواردی مانند طرح‌بندی مناسب، قابلیت پاسخگویی به اندازه کافی، سرعت بارگیری صفحات، بهینه‌سازی موتورهای جستجو و بالا بودن تجربه کاربری آشنا شوید.

در طراحی سایت در اصفهان، باید با شناسایی مخاطبان و خدمات/محصولاتی که شرکت شما ارائه می‌دهد، شروع کرد. برای این کار، باید با مشتریان و مدیریت شرکت صحبت کرد و درکی کامل از نیازهای آنها داشت.

سپس، با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن و استانداردهای طراحی وب، باید طراحی سایت را آغاز کرد. در این مرحله، باید طرح‌بندی و رنگ‌بندی مناسبی را برای سایت انتخاب کرد و قابلیت پاسخگویی را برای انواع دستگاه‌های مختلف فراهم کرد.

در نهایت، با بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو و بهبود تجربه کاربری، می‌توانید سایت خود را به یک سایت موفق و بازدیدکننده‌دار تبدیل کنید. برای طراحی سایت در اصفهان، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌ای و با تجربه همکاری کنید.

طراحی سایت بیمه

طراحی سایت بیمه یکی از مهمترین عوامل در ایجاد حضور آنلاین صنعت بیمه است. سایت بیمه باید اطلاعات کامل و دقیقی در مورد خدمات و پوشش‌های بیمه‌ای ارائه دهد و باید برای مشتریان قابل دسترسی و کاربر پسند باشد.

در طراحی سایت بیمه، باید با توجه به نیازهای مشتریان، طرح‌بندی مناسبی را برای سایت انتخاب کرد. همچنین، سایت باید به دور از پیچیدگی‌ها باشد و در اولویت، ارائه اطلاعات دقیق و قابل فهم برای مشتریان باشد.

با توجه به رقابت بین شرکت‌های بیمه، بهینه‌سازی سایت بیمه برای موتورهای جستجو و بهبود تجربه کاربری، بسیار مهم است. باید قابلیت جستجوی سریع و دقیق را برای مشتریان فراهم کرد و اطلاعاتی مانند شرایط بیمه، قیمت‌ها و پوشش‌ها را به شکل واضح و آسان در دسترس مشتریان قرار داد.

همچنین، سایت بیمه باید دارای امنیت بالایی باشد تا اطلاعات شخصی مشتریان در معرض خطر قرار نگیرد. در نتیجه، برای طراحی سایت بیمه، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌ای و با تجربه همکاری کنید تا بتوانید سایتی کامل و موفق را برای خدمات بیمه‌ای خود ایجاد کنید.

طراحی سایت آرایشگاه

طراحی سایت آرایشگاه یکی از راه‌های ارتباط با مشتریان و جذب مشتریان جدید است. سایت آرایشگاه باید به شکلی زیبا و جذاب طراحی شود که مشتریان جذب شوند و به آسانی از خدمات آرایشگر استفاده کنند.

در طراحی سایت آرایشگاه، باید به نیازهای مشتریان توجه شود و خدمات آرایشگاه به شکل واضحی به نمایش گذاشته شوند. همچنین، باید قابلیت رزرو آنلاین و دسترسی به جزئیات خدمات و قیمت‌ها برای مشتریان فراهم شود.

سایت آرایشگاه باید دارای طرحی حرفه‌ای باشد و در عین حال به رنگ‌هایی مناسب و جذاب روی بیاید. همچنین، سایت باید دارای طراحی ریسپانسیو باشد تا در هر دستگاهی، از جمله تلفن همراه، به خوبی قابل دسترسی باشد.

سایت آرایشگاه باید دارای بخش نظرات مشتریان باشد تا مشتریان بتوانند تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و اعتماد به خدمات آرایشگر را افزایش دهند.

در نهایت، باید به امنیت سایت نیز توجه شود تا اطلاعات شخصی مشتریان محافظت شود. بنابراین، برای طراحی سایت آرایشگاه، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌ای همکاری کنید تا بهترین نتیجه را برای خدمات آرایشگری خود به دست آورید.