نحوه راه اندازي كارگاه ارزان

۹۰ بازديد

نحوه راه اندازي كارگاه

در بازار پر التهاب امروزي بزرگترين مشكل براي هم توليد كنندگان و هم مصرف كنندگان مشكلات اقتصادي ست.

فروشنده بايد سعي كند تا كالاي خود را با كمترين قيمت ممكن به دست

خريدار برساند تا بتواند از اين روش مشتريان خود را راضي نگه دارد و در نهايت فروشنده با توجه به ارزان بودن

كالا و كيفيت مناسب كالا اقدام به خريد آن كند.

ما در اين مقاله سعي مي كنيم تا شما را با روش هاي راه اندازي توليدي كيف آشنا كنيم.

تمامي مواردي كه در قسمت زير براي شما نام برده ايم با توجه به تجربه كاري بعضي از توليد كنندگان ديگر است

كه توانسته اند

بازار توليد كيف در ايران اجناس با كيفيت و ارزاني را توليد كند

اين موارد عبارتند از:
اجاره كارگاه در خارج از شهر: يكي از مواردي كه باعث افزايش قيمت در راه اندازي كسب و كار وجود دارد,

مربوط مي شود به رهن و اجراه كارگاه و در صورتي كه بتوانيد

كارگاه خود را خارج از شهر بگيريد, هزينه هاي شما به شدت كاهش پيدا خواهد كرد.

جذب نيروي كاري ارزان قيمت براي كار در توليدي :

پارامتر دوم استفاده از نيروي كاري ارزان است. به ياد داشته باشيد

هر نيروي كاري شما نياز ندارد تا همه فن حريف باشد و با توجه به نياز خود شروع به جذب نيرو كنيد

تا بتوانيد با توجه به حرفه ي وي حقوق او را بدهيد در واقع با انتخاب درست

نيروي كاري ميتوانيد هزينه هاي ماهانه خود را به صورت چشم گيري كاهش دهيد.

خريد دستگاه و لوازم دست دوم: همانطور كه مي دانيد هزينه خريد دستگاه هاي آكبند بسيار بالاست.

مي توانيد از سايت هايي مثل ديوار و غيره استفاده كنيد و دستگاه هاي خوب دسته دوم را اينگونه خريد كنيد.

البته حتما كالا ها را تست كنيد و به ياد داشته باشيد شايد در ابتدا كمي اين كار خسته كننده باشد,

ولي در نهايت از نظر اقتصادي سود بسياري خواهيد كرد.

استفاده از الگو هاي مناسب در توليد كيف :

بعضي از الگو هاي كيف به گونه اي هستند كه باعث حدر رفتن چرم مي شود.

بهتر است از الگو هايي استفاده كنيد كه كمترين حدر رفتن مواد اوليه را به همراه داشته باشد.

خريد بهينه مواد اوليه:

آخرين موردي كه مي توانيد در نظر داشته باشيد خريد بهينه مواد اوليه است

به اين صورت كه سعي كنيد مواد اوليه خود را همواره از عمده فروش ها تهيه نماييد.

با اين روش چندين درصد سود خواهيد كرد و به عبارتي در نهايت كالاي نهايي

شما ارزان تر به دست مشتري خواهد رسيد.

استفاده از بازارياب براي توليدات هفتگي :

پس از آنكه كار توليد شما به اتمام رسيد بايد سعي نماييد تا با استفاده از

يك بازارياب محصولات خود را به فروش برسانيد.

در صورتي كه قصد راه اندازي توليدي داشته باشيد,

ميتوانيد از موارد بالا استفاده كنيد و در شرايطي كه علاقه به خريد از

توليدي كيف ارزان داريد ما به شما توصيه مي كنيم تا با توليدي كيف ارزان كيف در اين مورد همكاري داشته باشيد

چون شركت ما همواره سعي كرده است با توليد كيف هاي با كيفيت و ارزان مشتريان خود را راضي نگه دارد.

مطالب مرتبط :

توليدي كيف مدرسه اي

توليدي كوله پشتي

لينك صفحه :

http://arzankif.ir/tag/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%da%a9%db%8c%d9%81-%d9%85%d8%af%d8%b1%d8%b3%d9%87-%d8%a7%db%8c

سايت منبع :

http://arzankif.ir/

 

مربا بخوريم يا سالاد؟

۱۰۴ بازديد

مربا بخوريم يا سالاد؟

كسي رو ميشناسيد كه روي سالاد ماكاروني و هويج بريزد؟ يا برعكس از سالاد در مرباي هويج ماكاروني بريزد؟ خير وجود ندارد. در حال حاضر هم ما قصد نداريم همچين چيز ترسناكي به شما آموزش دهيم. قصد داريم  طرز تهيه مرباي هويج و سالاد ماكاروني را جداگانه به شما آموزش دهيم. هويج يكي از سبزيجات خوشمزه‌اي است كه به راحتي مي‌تونين تهيه كنين و در دسترس همگان قرار داره. هويج جز سبزيجاتي هست كه خواص زياد اون باعث شده حتماً در وعده‌هايي غذايي از اون استفاده كنيم. بابت خواص بيشمار هويج علاوه بر مصرف خوراكي، از هويج براي ساخت انواع وسايل آرايشي و بهداشتي و ماسك‌ها هم استفاده مي‌شه. حتما شنيدين كه در زمان قديم از هويج هم به عنوان ضد آفتاب و هم رنگدهي به لب استفاده مي‌شده.

 

هويج يكي از سبزيجات خوشمزه‌اي است كه به راحتي مي‌تونين تهيه كنين و در دسترس همگان قرار داره. هويج جز سبزيجاتي هست كه خواص زياد اون باعث شده حتماً در وعده‌هايي غذايي از اون استفاده كنيم. بابت خواص بيشمار هويج علاوه بر مصرف خوراكي، از هويج براي ساخت انواع وسايل آرايشي و بهداشتي و ماسك‌ها هم استفاده مي‌شه. حتما شنيدين كه در زمان قديم از هويج هم به عنوان ضد آفتاب و هم رنگدهي به لب استفاده مي‌شده. در اين مقاله ميتوانيد دستور پخت مرباي هويج و سالاد ماكاروني را با هم ببنيد.

خواص هويج: 

به‌خاطر وجود بتاكاروتن در جلوگيري از پيرشدن، محافظت بدن در مقابل بيماري‌ها، جلوگيري از آب مرواريد، جلوگيري از پوكي استخوان و همچنين باعث جلوگيري از عفونت مجاري ادراري مي‌شود. اگر هويج مصرف كنيد سيستم ايمني بدنتان را تقويت مي‌كنيد و در واقع با مصرف آن مقدار كلسترول خون را پايين مي‌آورديد. هويج سرشار از پتاسيم، فيبر و ويتامين K است. بسيار از آن در كاهش وزن استفاده مي‌شود بابت كم بودن مقدار كلسترول. هويج در انواع رنگ سفيد، زرد، نارنجي و بنفش موجود است، كه ما ايرانيان معمولاً رنگ نارنجي هويج را مي‌شناسيم و خريداري مي‌كنيم بابت درصد آب بالايي كه دارد بسيار براي پوست و مو مفيد و تقويت كننده است. همچنين ويتامين A موجود در هويج تقويت كننده چشم است. ويتامين B موجود در هويج بسيار براي تقويت و آرامش اعصاب مهم به شمار مي‌آيد. ساير دستورهاي آشپزي و انواع مرباها و غذاي خوشمزه

مصرف هويج خام بهتر است يا پخته؟

اكثر افراد اين‌گونه تصور مي‌كنند كه تمامي ميوه‌ها و سبزي‌ها بهتر است به صورت خام مصرف شود. اين ادعا تا حدي درست است زيرا پختن هويج باعث از بين رفتن فيبر آن مي‌شود ولي كاروتن در اثر پختن از بين نمي‌رود. طبق نتايج مطالعات اخير انجام شده، بهترين روش مصرف هويج، به صورت بخارپز است. و هويج پخته شده آنتي اكسيدان بيشتري نسبت به نوع خام آن دارد. خوردن هويج پخته شده استرس را كم مي‌كند. پس اگر شما جز كساني هستيد كه تنش و اضطاب زيادي داريد، توصيه مي‌كنيم خوردن هويج پخته شده را در برنامه غذايي خود بگنجانيد. برخي ديگر از خواص هويج به طور كلي در ادامه ذكر شده‌اند.

هويج به دليل خواص زيادي كه دارد بسيار از آن در غذاها و دسرهاي متنوع استفاده مي‌شود، ما در اينجا به 2 نوع غذاي بسيار محبوب و پرطرفداري اشاره مي‌كنيم كه در آن از هويج استفاده شده است.

اولين غذايي كه ما به شما معرفي مي‌كنيم،  مرباي هويج دسر خوشمزه‌اي است كه مي‌تونين از اون در هنگام صبحانه يا عصرانه نوش جان كنين.

دومين غذاي پيشنهادي ما به شما، غذاي پرطرفدار سالاد ماكاروني هست كه بسيار هم به عنوان غذاي اصلي و هم به عنوان پيش غذا در مهماني‌ها استفاده مي‌شود.

طرز تهيه مرباي هويج خوشمزه خانگي، مخصوص صبحانه 

بين همه‌ي مرباهاي موجود به جرات مي‌تونم بگم كه راحترين و ساده ترين آن‌ها مرباي هويج خوشمزس كه زمان كمي از شما مي‌گيره. فقط وسط اين مقاله به يه نكته اشاره كنم. علاوه بر طرز تهيه مرباي هويج و سالاد ماكاروني ميتونيد به مجله اكالا بريد و بعضي از دستور غذاهاي عجيب غريب ديگه هم ببينيد.

jc83_q4.jpg

مواد لازم براي تهيهي مرباي هويج :

  • هويج: 1 كيلو
  • شكر: 1 كيلو
  • گلاب: 1.2 پيمانه (يا وانيل: يك چهارم پيمانه)
  • آب ليموترش: 2 ق غ خوري
  • آب: 1 پيمانه
  • دانه‌هاي هل: 1 ق غ خوري
  • خلال پسته: 1 ق غ خوري
  • خلال بادام: 1 ق غ خوري
  • دانه‌ي به: 1 ق غ خوري

طرز تهيهي مرباي هويج:

  • در مرحله اول هويج‌ها را تميز بشوريد و خيلي نازك پوست بگيريد و رنده يا خلالي كنيد.
  • سپس شكر را به آن اضافه كنيد و كاملاً شكر و هويج را با هم مخلوط كنيد. سپس اين مخلوط را 24 ساعت در يخچال بگذاريد.
  • بعد از گذشت 24 ساعت ظرف را بيرون آوريد و آب را به آن اضافه كنيد و روي حرارت قرار دهيد. ابتدا حرارت زياد باشد تا بجوشد، سپس حرارت را كم كنيد.
  • چون مرباي هويج لعاب ندارد مي‌توانيد از دانه‌هاي به استفاده كنيد. ابتدا دانه‌هاي به را شسته و سپس آن‌ها را همراه با دانه‌هاي هل در مرباي در حال جوش بياندازيد. سپس حرارت را كم كنيد و درب ظرف را ببنديد تا هويج نرم و پخته شود. براي عطر بخشيدن به مربا از وانيل هم مي‌توانيد استفاده كنيد ولي آن را در مرحله? آخر اضافه كنيد.
  • اگر بعد از نرم شدن هويج آب مربا زياد بود درب ظرف را برداريد و به مدت 30 دقيقه? ديگر اجازه دهيد تا آب آن كاملاً بخار شود و مربا لعاب‌دار گردد.
  • شهد مرباي هويج به دليل وجود دانه‌هاي به غليظ است. بعد از اين مرحله دانه‌هاي به را خارج كنيد. حدود 10 دقيقه قبل از برداشتن مربا از روي حرارت، آب ليمو را به مربا اضافه كنيد. سپس مربا را خوب هم بزنيد. خلال پسته و بادام هم كه كاملاً سليقه‌اي است را هم اضافه كنيد. دليل اضافه كردن آبليمو جلوگيري از شكرك زدن مربا است. اگر آبليمو را بيش از حد اضافه كنيد
  • باعث‌ترش شدن مربا مي‌شود. به همين دليل از جوهر ليمو هم مي‌توانيد استفاده كنيد.
  • در آخر گلاب يا وانيل را هم اضافه كنيد و اجازه دهيد مربا به اندازه? 2 تا 3 دقيقه? ديگر بپزد. حالا مربا آماده است و شما مي‌توانيد آن را در ظرف بريزيد. گلاب و وانيل تاثيري در مزه مربا ندارند و فقط براي بهتر شدن عطر آن استفاده مي‌شوند.
  • براي اين‌كه مربا طعم متفاوت‌تري داشته باشد، مي‌توانيد كمي پوست پرتقال به آن اضافه كنيد. براي اضافه كردن پوست پرتقال دقت كنيد كه نصف پيمانه از پوست پرتقال خشك شده را به مربا اضافه كنيد ولي قبل از اضافه كردن پوست پرتقال حتماً مربا را به طور جداگانه بجوشانيد و تا چند ساعت در آب سرد نگهداريد. (بهتر است آب آن را چندبار عوض كنيد.)
    حالا نوبت پيشنهاد دومين غذا خوشمزس، طرز تهيه سالاد ماكاروني  كه بسيار سادس و سليقه‌اي، يعني شما خيلي آزاد در تغيير مواد به كار رفته آن هستيد.

4 روش براي طرز تهيه سالاد ماكاروني:

سالاد ماكاروني را مي‌توان با مواد مختلفي از مرغ، ژامبون، سيب زميني، تخم مرغ و… درست كرد كه ما به تعدادي از آن‌ها در زير خواهيم پرداخت.

مواد لازم براي تهيه سالاد ماكاروني با ژامبون

  • ژامبون (300 گرم)
  • ماكاروني فرمي (300 گرم)
  • خيار شور (5 عدد)
  • سيب زميني (2 عدد)
  • هويج (2 عدد كوچك)
  • نخود فرنگي (100 گرم)
  • شويد خشك شده (1 قاشق چاي خوري)
  • سس مايونز (به مقدار لازم)
  • نمك و فلفل سياه (به اندازه كافي)   

 ?طرز تهيه سالاد ماكاروني

در اولين مرحله براي تهيه سالاد ماكاروني ابتدا هويج و سيب زميني‌ها را بشوييد، پوست بگيريد و در يك قابلمه بريزيد. بر روي آن آب بريزيد و با حرارت ملايم اجاق گاز آن‌ها را طوري بپزيد كه كاملاً پخته شوند اما فرم خود را از دست ندهند تا در هنگام مخلوط كردن با ديگر مواد سالاد ماكاروني له نشوند. سپس هويج‌ها و سيب زميني‌ها را از قابلمه خارج كنيد و بر روي تخته آشپزخانه آن‌ها را نگيني خرد كنيد و در يك كاسه بزرگ بريزيد.

براي آماده كردن ماكاروني‌هاي فرمي آن‌ها را در يك قابلمه بريزيد و روي آن به مقداري آب بريزيد كه ماكاروني‌ها در آب شناور شوند. براي اينكه ماكاروني‌ها به هم نچسبند كمتر از يك قاشق غذا خوري به آن روغن اضافه كنيد.

سپس قابلمه را روي اجاق گاز بگذاريد و حرارت زير آن را متوسط بگذاريد. آب را داخل آن بريزيد و زماني كه آب به جوش آمد، ماكاروني را داخل آن ريخته و بعد از ?? الي ?? دقيقه ماكاروني پخته شده را آبكش نماييد.

حواستان باشد ماكاروني بيشتر نپزد زيرا حالت شفته به خود مي‌گيرد و قابل استفاده نيست. سپس آن را در آبكش بريزيد تا آب اضافي آن خارج شود.

منظور از پخته بودن ماكاروني اين است كه حالت نرم داشته باشد و چنانچه با چنگال آن را برمي‌داريم كاملاً به داخل آن فرو رود.

هنگاميكه كه ماكاروني در حال آماده شدن است، كالباس ژامبون و خيار شور را به صورت مربع‌هاي يك شكل و يك اندازه برش دهيد و سپس آن را به ماكاروني اضافه كنيد.

اگر نخود فرنگي سما كنسروي است آن را بجوشانيد و آماده كنيد سپس به همراه شويد خشك شده و فلفل سياه و مقداري نمك و سس مايونز به سالاد ماكاروني اضافه كنيد. دقت كنيد كه مواد را به آرامي، به سالاد اضافه كنيد و مخلوط كنيد تا از له شدن آن‌ها جلوگيري كنيد.

در انتها سالاد ماكاروني را با خيارشور، ذرت، گوجه فرنگي و سس تزيين كنيد و روي آن سلفون بكشيد و در يخچال قرار دهيد تا خوب فرم بگيرند و آماده خوردن شوند.

سالاد ماكاروني خوشمزه و مجلسي با مرغ

اگر مي‌خواهيد سالاد ماكاروني شما مجلسي و زيبا باشد، بهتر است از مرغ به جاي ژامبون استفاده كنيد. سپس تمام مراحل بالا را رعايت كنيد تا سالاد شما مجلسي شود. در ضمن براي تزيين سالاد ماكاروني مجلسي مي‌توانيد از سبزيجاتي همچون جعفري خرد شده و پيازچه به همراه ذرت تفت داده شده استفاده كنيد.

سالاد ماكاروني قالبي 

بعد از اينكه مواد سالاد ماكاروني را با يكديگر مخلوط كرديد، همه? سس را به آن اضافه نكنيد، زيرا همه سس توسط ماكاروني جذب مي‌شود و سالاد خشك خواهد شد. بعد از سرد شدن سالاد بقيه سس را به آن اضافه كنيد. براي قالبي شدن سالاد ماكاروني آن را در قالب بگذاريد و نايلون بعد از اينكه مواد سالاد ماكاروني را با يكديگر مخلوط كرديد، همه? سس را به آن اضافه نكنيد، زيرا همه سس توسط ماكاروني جذب مي‌شود و سالاد خشك خواهد شد. بعد از سرد شدن سالاد بقيه سس را به آن اضافه كنيد. براي قالبي شدن سالاد ماكاروني آن را در قالب بگذاريد و نايلون فريزر بر روي آن بكشيد و با قاشق روي آن را صاف كنيد. بعد از مدتي كه سالاد ماكاروني خودش را گرفت آن را در ظرف مورد نظر برگردانيد.

 

سالاد ماكاروني به همراه تن ماهي

براي تهيه سالاد ماكاروني، مي‌توانيد به جاي استفاده از ژامبون از تن ماهي استفاده كنيد كه بسيار سالم‌تر و مقوي‌تر است. دقت كنيد كه قبل از استفاده از تن ماهي آن را بجوشانيد. طرز تهيه اين سالاد ماكاروني نيز همانند دستور قبلي است اما به جاي ژامبون از تن ماهي استفاده مي‌شود.

سالاد ماكاروني گياهي

هميشه در تهيه سالاد ماكاروني لازم نيست از ژامبون، مرغ  يا تن ماهي استفاده كنيد. مي‌توانيد 

از كلم بروكلي، نخود فرنگي و گوجه گيلاسي به صورت نيم پز استفاده كنيد. براي تهيه سس هم از ماست، مقداري سس مايونز و آبليمو تازه استفاده كنيد و به آن فلفل و نمك نيز استفاده كنيد. يك غذاي درجه يك براي گياهخوارها است.
محبوبيت سالاد ماكاروني به قدري زياده كه سايت فرانسوي "photo.cuisineactuelle.fr" هم به آن اشاره كرده است.

نكات طلائي در تهيه سالاد ماكاروني:

  • اگر بلافاصله قصد خوردن سالاد ماكاروني را نداريد و مي‌خواهيد در يخچال باقي بماند، به آن سس اضافه نكنيد. يك الي دو ساعت قبل از مصرف سس را اضافه كنيد تا سالاد تازگي و طراوت خود را داشته باشد.
  •  طرز تهيه سالاد ماكاروني كه به آن پرداختيم مناسب 4 تا 5 نفر است. در صورت كم يا زياد شدن افراد، نسبت‌هاي مواد اوليه را تغيير دهيد.

در سالاد ماكاروني از تخم مرغ پخته به جاي سيب زميني مي‌توانيد استفاده كنيد.

 

 

قاب موبايل بهتر است يا كيف گوشي؟

۱۰۰ بازديد

قاب موبايل بهتر است يا كيف گوشي؟


 

با توجه به هزينه هاي بالاي تعميرات گوشي و عوض كردن صفحه نمايش براي مراقبت از گوشي بايد از قاب و گارد با كيفيت استفاده نمود. يكي از بهترين محافظ هايي كه مي توانيد براي موبايلتان بخريد، كيف گوشي مي باشد. كيف ها در طرح ها و رنگ هاي مختلف ارائه مي گردند و زيبايي خاصي دارند. اما سوالي كه پيش مي آيد اين است كه كيف بهتر مي باشد يا قاب؟

مزاياي كيف گوشي نسبت به قاب موبايل (قاب موبايل بهتر است يا كيف گوشي؟)

كيف موبايل يك ويژگي كلي نسبت به انواع قاب گوشي داراست.اولين مزيت كيف ها اين مي باشد كه يك صفحه اضافه تر دارند كه روي صفحه نمايش گوشي قرار مي گيرد و از آن محافظت مي كنند. هر چند كه با استفاده از گلس صفحه گوشي، مي توان از تاچ و ال سي دي صفحه محافظت نمود اما فقط تا زماني كه ضربه جدي به صفحه واردنگردد! اگر بخواهيم با يك مثال درست، برتري كيف گوشي را نسبت به قاب، توضيح بدهيم بايد بگوييم كه كيف گوشي، بيشتر از قاب احتمال شكسته شدن ال سي دي را كم مي كند.

قاب گوشي تنها از بدنه گوشي محافظت مي كند و در صورتي كه گوشي موبايل از سمت صفحه نمايش روي آسفالت يا زمين ناهموار (حتي در حد 1 سانتي متر) بيوفتد، احتمال شكسته شدن آن بسيار زياد مي باشد. زيرا برخورد كردن صفحه نمايش با يك تكه سنگ بسيار كوچك، زمينه آن رابراي شكستن يا ترك خوردن صفحه نمايش را ايجادمي كند. اما در صورتي كه شما از كيف گوشي استفاده كرديد و موبايلتان از سمت صفحه نمايش روي زمين (حتي زمين آسفالت و ناهموار) افتاد، احتمال شكستن ال سي دي به شدت كم ميشود زيرا درب كيف شدت ضربه را كم كرده و ضربات به صورت مستقيم به صفحه نمايش وارد نمي گردند. البته اين تنها برتري و بهتربودن كيف نسبت به قاب نمي باشد. از آنجايي كه كيف ها ابعاد بيشتري را مي پوشانند، تا حدودي از ورود گرد و غبار و آب به داخل گوشي جلوگيري مي كنند.





 

كيف گوشي چيست و چه فرقي با قاب موبايل دارد؟

 

كيف گوشي، مانند قاب موبايل يك محافظ مي باشد كه در مدل هاي مختلفي عرضه و ارائه مي شود و برخي از آن ها به عنوان كيف پول هم استفاده مي شوند. تفاوت كيف گوشي و قاب موبايل اين مي باشد كه كيف هاي موبايل داراي يك درب اضافه هستند كه روي صفحه نمايش گوشي مي نشيند اما قاب ها فقط بدنه و پشت گوشي رامي پوشانند.

 

آيا كيف گوشي آهنربا دار به باتري گوشي آسيب مي رساند؟

كيف پاوربانك 

تمام كيف هاي آهنربا دار براي گوشي مضر نيستند اما برخي از آن ها موجب فرسودگي باتري گوشي خواهند گشت . در اين مقاله نكته هاي مهم درمورد خريد كيف گوشي آهنربا دار را بررسي كرده ايم. اگر خريدتان را با توجه به اين نكات، انجام دهيد، خطري باتري گوشي شما را تهديد نخواهد كرد.

 

كيف گوشي بخريم يا قاب؟

 

انتخاب كيف يا قاب موبايل كاملا سليقه اي مي باشد اما اگر مي خواهيد گوشي خود را از انواع خطرات دور نگه داريد، خريد كيف گوشي بهترين كارمي باشد. هر دو محافظ هاي خوبي مي باشند اما با استفاده از كيف گوشي، علاوه بر بدنه، از صفحه نمايش موبايل نيز مراقبت خواهد شد و احتمال آسيب ديدن گوشي در برابر ضربات آن بسيار كم مي شود.

 

نتيجه گيري

 

پيشنهاد مي شود تا جاي ممكن از مراكز معتبرو داراي اعتبار خريد انجام دهيد و با يكبار هزينه كردن، محصول مناسبي تهيه كنيد.يكي از مراكز معتبر فروشگاه آنلاين ديجي فرست مي باشد كه ارائه دهنده در زمينه لوازم جانبي موبايل مي باشدو اين را بدانيد كه  هيچ ارزاني بي حكمت نيست. خريد محصولات باكيفيت و اورجينال ، بهترين انتخاب شما مي تواند باشد. حتي ارائه دهندگان كيف گوشي هم براي محصولات چرمي خود گارانتي در نظردارند. يكي از دلايلي كه توصيه مي كنيم تا جاي امكان از مراكز معتبر خريد كنيد، دقيقا همين موضوع مي باشد.